Aktualności
Harmonogram wyjazdów w ramach akcji
„Lato na wsi” godz: 8:00-16.00
WYNIKI KONKURSU „TAJEMNICZA POSTAĆ” Od października 2017 r. do kwietnia 2018 r. w naszej szkole trwał międzyklasowy (IV-VII) konkurs „Tajemnicza postać”. Co tydzień pojawiała się informacja na temat wybranej postaci i zadaniem uczniów było odgadnięcie, kogo dotyczy dany opis. Wiele osób brało aktywny udział w konkursie. Na początku maja zostały ogłoszone wyniki współzawodnictwa klas. I miejsce ex quo – klasy VIIa i VIIb II miejsce – klasa VIc Nagrodą za zajęcie I miejsca był wyjazd do pokoju zagadek „FunEscape” w Warszawie, natomiast za II miejsce przysługiwał bon do sklepu „Biurograf” w Błoniu. Nagrodzeni zostaną uczniowie zaangażowani w konkurs. Organizator konkursu Monika Psujek „LATO NA WSI” Serdecznie zapraszamy uczniów naszej szkoły do wzięcia udziału w akcji: „Lato na wsi” - TERMIN: 25-29.06.2018 - GODZINY: 8.00- 16.00. W programie: • Wyjazd do Parku Rozrywki w Julinku • Warsztaty twórcze w Muzeum Domów dla lalek • Gry i zabawy sportowe • Wjazd do kina • Wycieczka do term w Mszczonowie • Zajęcia plastyczne i artystyczne w szkole W celu zapisu dziecka należy: • Wpisać uczestnika na listę w sekretariacie szkoły • Oddać wypełnioną kartę uczestnika wypoczynku • Dokonać płatności (wypoczynek + obiady) • Zapoznać się z regulaminem akcji Koszt półkolonii: 100 zł +koszt obiadów, płatne przelewem. Zapisy do dnia: 06.06.2018 Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany programu. Zapraszamy : ) Regulamin akcji Karta Kwalifikacyjna Karta uczestnika Ogłoszenie o płatnościach
ZEBRANIE 22.05.2015R.
KL.0-III GODZ. 17:00
KL.IV-VII GODZ. 18:00
SERDECZNIE ZAPRASZAMY WSZYSTKICH RODZICÓW!
SZKOLNY LOGOPEDYCZNY KONKURS PLASTYCZNY
„MÓJ WŁASNY PROJEKT DYPLOMU LOGOPEDYCZNEGO” Serdecznie zapraszam do udziału w konkursie wszystkie dzieci uczęszczające do świetlicy szkolnej. Należy wykonać projekt dyplomu logopedycznego – technika dowolna, format minimum A4. Konkurs trwa do 25.05.2018r. Miejsce składania prac: sala nr 35. Dla autorów najciekawszych prac przewidziane są dyplomy i drobne upominki. Gorąco zachęcam do udziału w konkursie. Logopeda Aleksandra Pamrów
Szanowni Państwo!
Nasza szkoła jesienią 2017 r. włączyła się w promowanie akcji „Daj włos!” Fundacji „Rak’n’Roll – Wygraj Życie!”. W akcji może wziąć udział każdy: mały / duży / on / ona – każdy, kto ma min. 25 cm włosów do ścięcia i zmieniając swój wygląd chce zrobić coś dobrego dla innych. Obecnie w Polsce peruki z naturalnych włosów są tylko częściowo refundowane przez NFZ, a dopłata do nich jest wyjątkowo wysoka. Z ofiarowanych włosów wykonywane są peruki, które są przekazywane za darmo kobietom walczącym z chorobą nowotworową. Dzięki temu mogą one wyglądać znacznie lepiej i mają więcej siły w drodze do zdrowia. Jesteśmy bardzo dumni, że już dwie osoby z naszej szkoły włączyły się do tej akcji. Mamy świadomość, że jest to szczególny gest, którego skutkiem będzie pomoc bliźniemu. Dlatego apelujemy do wszystkich, którzy mogą i chcą oddać swoje włosy w tak szczytnym celu. To Państwa decyzja może w znaczący sposób poprawić komfort życia i przywrócić uśmiech na twarzy. Osoby zainteresowane wzięciem udziału w akcji „Daj włos!” prosimy o kontakt z p. Moniką Psujek i p. Robertem Chechłaczem (zachęcamy do komunikacji przez dziennik elektroniczny) w celu przedstawienia szczegółów akcji. Opłata za obiady za miesiąc KWIECIEŃ 2018r. wynosi: 18 dni x 3,50 zł (dziennie) = 63,00zł Jest to kwota pełnopłatna. za okres: 4-27 kwietnia 2018r. NUMER KONTA BANKOWEGO: 91 1020 1042 0000 8002 0375 7598 w terminie do dnia 06.04.2018r. !!! W przypadku posiadania aktualnej Ożarowskiej Karty Rodziny „3+” opłata wynosi: 18 dni x 2,80 zł (dziennie) = 50,40 zł w tytule wpłaty proszę wpisać: klasa, nazwisko i imię dziecka. W przypadku informacji dotyczących obiadów, zapisów, odwołań proszę o kontakt z intendentem osobiście lub Tel. pod numerem telefonu 501-190-162 od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00. Regulamin stołówki szkolnej znajduje się na stronie internetowej szkoły i na tablicy ogłoszeń w szkole. Już po raz ósmy Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego organizuje Ogólnopolski Konkurs Plastyczny dla uczniów szkół podstawowych, pn. „Bezpiecznie na wsi mamy – UPADKOM ZAPOBIEGAMY’’ Celem Konkursu jest promowanie pozytywnych zachowań związanych z pracą i zabawą na terenie gospodarstwa rolnego, popularyzowanie „Wykazu czynności szczególnie niebezpiecznych związanych z prowadzeniem gospodarstwa rolnego, których nie wolno powierzać dzieciom poniżej 16 lat”, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień związanych z zapobieganiem upadkom osób w gospodarstwie rolnym. Zadaniem konkursowym dziecka jest wykonanie pracy plastycznej Praca plastyczna powinna być wykonana indywidualnie przez uczestnika Konkursu, z materiałów trwałych, gwarantujących odporność na zniszczenie w czasie transportu i przechowywania. Uczestnik może zgłosić tylko jedną pracę plastyczną. Informujemy, że w szkołach, w których uczniowie zgłoszą chęć udziału w Konkursie istnieje możliwość zorganizowania spotkań z inspektorami ds. prewencji KRUS celem omówienia zagrożeń związanych z upadkami osób w gospodarstwach rolnych i przygotowania dzieci do udziału w Konkursie. Prace plastyczne prosimy składać do Pani ANETY BORYSIAK do dnia 29-03-2018Termin nadsyłania prac konkursowych przez szkołę do PT KRUS w Błonie mija z dniem 6 kwietnia br Na laureatów obu etapów konkursu czekają nagrody rzeczowe. Prace plastyczne laureatów trzech pierwszych miejsc etapu wojewódzkiego z każdej kategorii wiekowej wezmą udział w eliminacjach ogólnopolskich. PT KRUS Błonie
Opłata za obiady za miesiąc LUTY 2018r. wynosi: 20 dni x 3,50 zł (dziennie) = 70,00zł
Jest to kwota pełnopłatna. W przypadku posiadania aktualnej Ożarowskiej Karty Rodziny 3+ opłata wynosi: 20 dni x 2,80 zł (dziennie) = 56,00 zł za okres: 1-28 luty 2018r. OPŁATA NA NUMER KONTA BANKOWEGO 91 1020 1042 0000 8002 0375 7598 w terminie do dnia 05.02.2018r. !!! w tytule wpłaty proszę wpisać: klasa, nazwisko i imię dziecka. W przypadku informacji dotyczących obiadów, zapisów, odwołań proszę o kontakt z intendentem osobiście lub Tel. pod numerem telefonu 501-190-162 od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00. Regulamin stołówki szkolnej znajduje się na stronie internetowej szkoły i na tablicy ogłoszeń w szkole.
Jasełka
Serdecznie zapraszamy rodziców, dziadków, rodzeństwo oraz pozostałych miłych gości na jasełka w wykonaniu uczniów świetlicy szkolnej, które odbędą się 9 stycznia (wtorek) o godz. 17:00 w górnej świetlicy Szkoły Podstawowej im. Szarych Szeregów w Płochocinie.
Od 15 grudnia rozpoczynają się zapisy na zajęcia w ramach akcji „Zima na wsi”. Koszt uczestnictwa dziecka wynosi 90 zł+ opłata za obiady. Karty zapisu dostępne są w sekretariacie Szkoły Podstawowej.
15-19.01 - Wyjazd do Fun Escape (escape room dla dzieci. Każda grupa jest w pokoju z opiekunem) - Wyjazd do sali zabaw Inca Play - Wyjazd do sali zabaw Ale Fun na warsztaty „Chemia na talerzu”. Po warsztatach zabawa w małpim gaju oraz przejście parku linowego. - Warsztaty decoupage 22-26.01 - Wyjazd na wystawę budowli z klocków Lego na Stadion Narodowy - Wyjazd na seans do kina - Wyjazd na kręgle do Hulakula- warsztaty gry z instruktorem - Warsztaty plastyczne
SZLACHETNA PACZKA
Szanowni Państwo! Samorząd Szkoły Podstawowej w Płochocinie we współpracy z Hufcem ZHP Błonie uczestniczy w szczytnej akcji charytatywnej „ SZLACHETNA PACZKA” Bardzo liczymy na pomoc i wierzymy, że razem możemy odmienić czyjś smutny los oraz podarować komuś radość na nadchodzące Święta. Dzieci z klas 0 – 3 prosimy o przynoszenie w pierwszej kolejności trwałych artykułów spożywczych oraz słodyczy (wedle możliwości) takich jak: HERBATA, KAWA, KASZA, CUKIER, MĄKA, MAKARON, OLEJ, RYŻ, DŻEM, KONSERWY MIĘSNE I RYBNE, WARZYWA W PUSZKACH, MIÓD, BATONIKI, PŁATKI ŚNIADANIOWE, ITP. Dzieci z klas 4 – 7 prosimy o przynoszenie w pierwszej kolejności poniższych środków czystości oraz artykułów higienicznych (wedle możliwości) takich jak: PROSZEK DO PRANIA, PŁYN DO MYCIA NACZYŃ, PASTA DO ZĘBÓW, SZCZOTECZKA DO ZĘBÓW, MYDŁ0/ŻEL MYJĄCY, BALSAM, SZAMPON, ŚRODKI CZYSZCZĄCE DO ŁAZIENKI I KUCHNI, ANTYPERSPIRANT/DEZODORANT, ITP. Prosimy pamiętać o długim terminie ważności produktów. Wszystkie te rzeczy można przynosić do naszej Szkoły do dnia 7 grudnia 2017 r. (czwartek). Miejsce zbiórki: górna świetlica lub harcówki. Jeszcze raz dziękujemy, że jesteście z nami!
INTEGRACYJNY PIKNIK ŚWIETLICY
Odbędzie się 21 października (sobota) w godz. 10:00-13:00 na terenie boiska szkolnego oraz miejsca ogniskowego (altanki obok szkoły). W programie przewidziane są m.in.: gry i zabawy sportowe, mecz w piłkę nożną rodzice – dzieci, pieczenie kiełbasek oraz niespodzianka. W pikniku mogą wziąć udział dzieci z klas I-VII zapisane do świetlicy szkolnej wraz z rodzicami. Chętni do wzięcia udziału w pikniku muszą zgłosić się do wychowawców świetlicy.
ŚWIETLICOWY KONKURS PLASTYCZNY
„PANI JESIEŃ”
Regulamin konkursu:
1. W konkursie plastycznym mogą wziąć udział uczniowie uczęszczający na świetlicę w Szkole Podstawowej im. Szarych Szeregów w Płochocinie w roku szkolnym 2017/2018. 2. Pracę plastyczną o tematyce „Pani Jesień” należy wykonać samodzielnie, dowolną techniką (np. pastele, farby akrylowe, kolaż itp.) w formacie A4. Wyklucza się prace przestrzenne. 3. Każdy uczestnik konkursu może złożyć tylko jedną pracę, która podlegać będzie ocenie przez komisję konkursową na czele z kierownikiem świetlicy szkolnej. 4. Pracę konkursową należy opatrzyć na tylnej stronie czytelnym opisem zawierającym następujące informacje: imię i nazwisko oraz numer klasy uczestnika konkursu. 5. Prace konkursowe należy składać wychowawcom świetlicy szkolnej do 31 października 2017 roku. 6. Komisja konkursowa przewiduje nagrody za zajęcia I, II i III miejsca w dwóch kategoriach wiekowych (0-III; IV-VII). Zwycięskie prace zostaną wywieszone na tablicy przy dolnej świetlicy 10 listopada 2017 r. 7. Komisja konkursowa, dokonując oceny złożonych prac, uwzględnia przede wszystkim: -przestrzeganie wytycznych zawartych w regulaminie konkursu (temat, samodzielność wykonania, format pracy itp.) -pomysłowość -estetyka/staranność wykonania -zaangażowanie oraz ilość włożonej pracy. Zapraszamy do uczestnictwa w konkursie! Wychowawcy świetlicy szkolnej
Szanowni Państwo!
Nasza szkoła włącza się w projekt: „Daj włos!” Fundacji „Rak’n’Roll – Wygraj Życie!” W akcji może wziąć udział każdy: mały / duży / on / ona – każdy, kto ma min. 25 cm włosów do ścięcia i zmieniając swój wygląd chce zrobić coś dobrego dla innych. Obecnie w Polsce peruki z naturalnych włosów są tylko częściowo refundowane przez NFZ, a dopłata do nich jest wyjątkowo wysoka. W odpowiedzi na tą sytuację ruszyła akcja „Daj Włos!”. Każdy, kto chce obciąć włosy, może to zrobić w dobrym celu – na peruki dla kobiet w trakcie chemioterapii. Do współpracy zaangażowane są zakłady fryzjerskie, które ścinają włosy w odpowiedni sposób, a następnie przekazują je do perukarni Rokoko, która robi doskonałe, wygodne i piękne peruki. Te są przekazywane za darmo kobietom, które walczą z rakiem. Dzięki temu mogą wyglądać znacznie lepiej i mają więcej siły w drodze do zdrowia. Akcja promocyjna projektu „Daj włos!” trwa w naszej szkole do końca roku szkolnego 2017/2018 i jest prowadzona przez samorząd szkolny. Osoby zainteresowane obcięciem włosów w ramach akcji „Daj włos!” prosimy o kontakt z p. Moniką Psujek i p. Robertem Chechłaczem (zachęcamy do komunikacji przez dziennik elektroniczny) w celu przedstawienia szczegółów akcji. TERMINY ZEBRAŃ Z RODZICAMI W ROKU SZKOLNYM 2017/2018 12 września 2017 – spotkanie informacyjne 10 października 2017 – zebranie ogólne 14 listopada 2017 – dzień otwarty 12 grudnia 2017 – zebranie ogólne –oceny proponowane 9 stycznia 2018– klasyfikacja śródroczna 6 marca 2018 – zebranie ogólne 10 kwietnia 2018 – dzień otwarty 22 maja 2018 – klasyfikacja roczna – oceny proponowane Godziny zebrań ogólnych kl. 0-III – 17.00 kl. IV –VII - 18.00 Godziny dyżuru nauczycieli podczas dni otwartych Kl. 0-VI – 17.00 – 20.00 KOŁO SZACHOWE środa 13.45- 14.30 (7 godz.lekcyjna), sala 204 Spotkania są podzielone na część teoretyczną, w której młodzi szachiści zapoznają się z zasadami gry oraz na część praktyczną, w której uczący się będą rozgrywać partie szachowe. ZAPRASZAM uczniów klas I-VI! Rozpoczęcie roku szkolnego 2017/2018 dla uczniów klas „0” – VII 4 września 2017 roku godz. 9.00 sala gimnastyczna Uroczysta Msza Św. na rozpoczęcie roku szkolnego 2017/2018 4 września 2017 roku godz. 16.30 Kościół Św. Wojciecha w Płochocinie |