Aktualności


Harmonogram wyjazdów w ramach akcji „Lato na wsi” godz: 8:00-16.00







WYNIKI KONKURSU „TAJEMNICZA POSTAĆ”

Od października 2017 r. do kwietnia 2018 r. w naszej szkole trwał międzyklasowy (IV-VII) konkurs „Tajemnicza postać”. Co tydzień pojawiała się informacja na temat wybranej postaci i zadaniem uczniów było odgadnięcie, kogo dotyczy dany opis. Wiele osób brało aktywny udział w konkursie. Na początku maja zostały ogłoszone wyniki współzawodnictwa klas.

I miejsce ex quo – klasy VIIa i VIIb
II miejsce – klasa VIc

Nagrodą za zajęcie I miejsca był wyjazd do pokoju zagadek „FunEscape” w Warszawie, natomiast za II miejsce przysługiwał bon do sklepu „Biurograf” w Błoniu. Nagrodzeni zostaną uczniowie zaangażowani w konkurs.
Organizator konkursu
Monika Psujek



„LATO NA WSI”

Serdecznie zapraszamy uczniów naszej szkoły do wzięcia udziału w akcji: „Lato na wsi”
- TERMIN: 25-29.06.2018
- GODZINY: 8.00- 16.00.

W programie:
• Wyjazd do Parku Rozrywki w Julinku
• Warsztaty twórcze w Muzeum Domów dla lalek
• Gry i zabawy sportowe
• Wjazd do kina
• Wycieczka do term w Mszczonowie
• Zajęcia plastyczne i artystyczne w szkole

W celu zapisu dziecka należy:
• Wpisać uczestnika na listę w sekretariacie szkoły
• Oddać wypełnioną kartę uczestnika wypoczynku
• Dokonać płatności (wypoczynek + obiady)
• Zapoznać się z regulaminem akcji
Koszt półkolonii: 100 zł +koszt obiadów, płatne przelewem.
Zapisy do dnia: 06.06.2018

Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany programu.
Zapraszamy : )

Regulamin akcji
Karta Kwalifikacyjna
Karta uczestnika
Ogłoszenie o płatnościach


ZEBRANIE 22.05.2015R.
KL.0-III GODZ. 17:00
KL.IV-VII GODZ. 18:00
SERDECZNIE ZAPRASZAMY WSZYSTKICH RODZICÓW!


SZKOLNY LOGOPEDYCZNY KONKURS PLASTYCZNY
„MÓJ WŁASNY PROJEKT DYPLOMU LOGOPEDYCZNEGO”


Serdecznie zapraszam do udziału w konkursie wszystkie dzieci uczęszczające do świetlicy szkolnej.
Należy wykonać projekt dyplomu logopedycznego – technika dowolna, format minimum A4.
Konkurs trwa do 25.05.2018r. Miejsce składania prac: sala nr 35.
Dla autorów najciekawszych prac przewidziane są dyplomy i drobne upominki.
Gorąco zachęcam do udziału w konkursie.
Logopeda
Aleksandra Pamrów

Szanowni Państwo!
Nasza szkoła jesienią 2017 r. włączyła się w promowanie akcji „Daj włos!” Fundacji „Rak’n’Roll – Wygraj Życie!”.

W akcji może wziąć udział każdy: mały / duży / on / ona – każdy, kto ma min. 25 cm włosów do ścięcia i zmieniając swój wygląd chce zrobić coś dobrego dla innych.
Obecnie w Polsce peruki z naturalnych włosów są tylko częściowo refundowane przez NFZ, a dopłata do nich jest wyjątkowo wysoka. Z ofiarowanych włosów wykonywane są peruki, które są przekazywane za darmo kobietom walczącym z chorobą nowotworową. Dzięki temu mogą one wyglądać znacznie lepiej i mają więcej siły w drodze do zdrowia.

Jesteśmy bardzo dumni, że już dwie osoby z naszej szkoły włączyły się do tej akcji. Mamy świadomość, że jest to szczególny gest, którego skutkiem będzie pomoc bliźniemu. Dlatego apelujemy do wszystkich, którzy mogą i chcą oddać swoje włosy w tak szczytnym celu. To Państwa decyzja może w znaczący sposób poprawić komfort życia i przywrócić uśmiech na twarzy.
Osoby zainteresowane wzięciem udziału w akcji „Daj włos!” prosimy o kontakt z p. Moniką Psujek i p. Robertem Chechłaczem (zachęcamy do komunikacji przez dziennik elektroniczny) w celu przedstawienia szczegółów akcji.




Opłata za obiady za miesiąc KWIECIEŃ 2018r. wynosi: 18 dni x 3,50 zł (dziennie) = 63,00zł
Jest to kwota pełnopłatna.
za okres: 4-27 kwietnia 2018r.

NUMER KONTA BANKOWEGO: 91 1020 1042 0000 8002 0375 7598
w terminie do dnia 06.04.2018r. !!!

W przypadku posiadania aktualnej Ożarowskiej Karty Rodziny „3+”
opłata wynosi: 18 dni x 2,80 zł (dziennie) = 50,40 zł
w tytule wpłaty proszę wpisać: klasa, nazwisko i imię dziecka.

W przypadku informacji dotyczących obiadów, zapisów, odwołań proszę o kontakt z intendentem osobiście lub Tel. pod numerem telefonu 501-190-162 od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00.
Regulamin stołówki szkolnej znajduje się na stronie internetowej szkoły i na tablicy ogłoszeń w szkole.




Już po raz ósmy Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego organizuje Ogólnopolski Konkurs Plastyczny dla uczniów szkół podstawowych, pn.

„Bezpiecznie na wsi mamy – UPADKOM ZAPOBIEGAMY’’

Celem Konkursu jest promowanie pozytywnych zachowań związanych z pracą i zabawą na terenie gospodarstwa rolnego, popularyzowanie „Wykazu czynności szczególnie niebezpiecznych związanych z prowadzeniem gospodarstwa rolnego, których nie wolno powierzać dzieciom poniżej 16 lat”, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień związanych z zapobieganiem upadkom osób w gospodarstwie rolnym.

Na terenie Oddziału Regionalnego KRUS w Warszawie, Konkurs przebiega w dwóch etapach: PT KRUS i wojewódzkim.

Uczestnikami konkursu mogą być uczniowie szkół podstawowych klas 0 – VII, w dwóch kategoriach wiekowych; grupa I: klasy 0 – III, grupa II: klasy IV – VII.

Zadaniem konkursowym dziecka jest wykonanie pracy plastycznej
w formacie A-3, o dowolnej technice, na temat zapobiegania najczęściej występującym w gospodarstwach rolnych wypadkom upadkom osób.

Praca plastyczna powinna być wykonana indywidualnie przez uczestnika Konkursu, z materiałów trwałych, gwarantujących odporność na zniszczenie w czasie transportu i przechowywania. Uczestnik może zgłosić tylko jedną pracę plastyczną.

Informujemy, że w szkołach, w których uczniowie zgłoszą chęć udziału w Konkursie istnieje możliwość zorganizowania spotkań z inspektorami ds. prewencji KRUS celem omówienia zagrożeń związanych z upadkami osób w gospodarstwach rolnych i przygotowania dzieci do udziału w Konkursie.

Prace plastyczne prosimy składać do Pani

ANETY BORYSIAK do dnia 29-03-2018

Termin nadsyłania prac konkursowych przez szkołę do PT KRUS w Błonie
mija z dniem 6 kwietnia br

Na laureatów obu etapów konkursu czekają nagrody rzeczowe. Prace plastyczne laureatów trzech pierwszych miejsc etapu wojewódzkiego z każdej kategorii wiekowej wezmą udział w eliminacjach ogólnopolskich.
Szczegółowe informacje o organizacji Konkursu można uzyskać w Placówce Terenowej KRUS w Błoniu oraz w Oddziale Regionalnym KRUS w Warszawie (tel. 22 5906818, 5906817). 

PT KRUS Błonie
Targowa 3 B 05-870 Błonie
tel. (22) 725 40 44 e-mail blonie@krus.gov.pl


Opłata za obiady za miesiąc LUTY 2018r. wynosi: 20 dni x 3,50 zł (dziennie) = 70,00zł

Jest to kwota pełnopłatna.
W przypadku posiadania aktualnej Ożarowskiej Karty Rodziny 3+ opłata wynosi:
20 dni x 2,80 zł (dziennie) = 56,00 zł
za okres: 1-28 luty 2018r.
OPŁATA NA NUMER KONTA BANKOWEGO
91 1020 1042 0000 8002 0375 7598
w terminie do dnia 05.02.2018r. !!!

w tytule wpłaty proszę wpisać: klasa, nazwisko i imię dziecka. W przypadku informacji dotyczących obiadów, zapisów, odwołań proszę o kontakt z intendentem osobiście lub Tel. pod numerem telefonu 501-190-162 od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00.
Regulamin stołówki szkolnej znajduje się na stronie internetowej szkoły i na tablicy ogłoszeń w szkole.


Jasełka

Serdecznie zapraszamy rodziców, dziadków, rodzeństwo oraz pozostałych miłych gości
na jasełka w wykonaniu uczniów świetlicy szkolnej, które odbędą się
9 stycznia (wtorek) o godz. 17:00
w górnej świetlicy Szkoły Podstawowej im. Szarych Szeregów w Płochocinie.


Od 15 grudnia rozpoczynają się zapisy na zajęcia w ramach akcji „Zima na wsi”. Koszt uczestnictwa dziecka wynosi 90 zł+ opłata za obiady. Karty zapisu dostępne są w sekretariacie Szkoły Podstawowej.

15-19.01
- Wyjazd do Fun Escape (escape room dla dzieci. Każda grupa jest w pokoju z opiekunem)
- Wyjazd do sali zabaw Inca Play
- Wyjazd do sali zabaw Ale Fun na warsztaty „Chemia na talerzu”. Po warsztatach zabawa w małpim gaju oraz przejście parku linowego.
- Warsztaty decoupage

22-26.01
- Wyjazd na wystawę budowli z klocków Lego na Stadion Narodowy
- Wyjazd na seans do kina
- Wyjazd na kręgle do Hulakula- warsztaty gry z instruktorem
- Warsztaty plastyczne


SZLACHETNA PACZKA

Szanowni Państwo!

Samorząd Szkoły Podstawowej w Płochocinie we współpracy z Hufcem ZHP Błonie uczestniczy w szczytnej akcji charytatywnej „ SZLACHETNA PACZKA” Bardzo liczymy na pomoc i wierzymy, że razem możemy odmienić czyjś smutny los oraz podarować komuś radość na nadchodzące Święta.

Dzieci z klas 0 – 3 prosimy o przynoszenie w pierwszej kolejności trwałych artykułów spożywczych oraz słodyczy (wedle możliwości) takich jak: HERBATA, KAWA, KASZA, CUKIER, MĄKA, MAKARON, OLEJ, RYŻ, DŻEM, KONSERWY MIĘSNE I RYBNE, WARZYWA W PUSZKACH, MIÓD, BATONIKI, PŁATKI ŚNIADANIOWE, ITP.

Dzieci z klas 4 – 7 prosimy o przynoszenie w pierwszej kolejności poniższych środków czystości oraz artykułów higienicznych (wedle możliwości) takich jak: PROSZEK DO PRANIA, PŁYN DO MYCIA NACZYŃ, PASTA DO ZĘBÓW, SZCZOTECZKA DO ZĘBÓW, MYDŁ0/ŻEL MYJĄCY, BALSAM, SZAMPON, ŚRODKI CZYSZCZĄCE DO ŁAZIENKI I KUCHNI, ANTYPERSPIRANT/DEZODORANT, ITP.

Prosimy pamiętać o długim terminie ważności produktów.

Wszystkie te rzeczy można przynosić do naszej Szkoły do dnia 7 grudnia 2017 r. (czwartek). Miejsce zbiórki: górna świetlica lub harcówki.

Jeszcze raz dziękujemy, że jesteście z nami!


INTEGRACYJNY PIKNIK ŚWIETLICY

Odbędzie się 21 października (sobota) w godz. 10:00-13:00 na terenie boiska szkolnego oraz miejsca ogniskowego (altanki obok szkoły).
W programie przewidziane są m.in.: gry i zabawy sportowe, mecz w piłkę nożną rodzice – dzieci, pieczenie kiełbasek oraz niespodzianka. W pikniku mogą wziąć udział dzieci z klas I-VII zapisane do świetlicy szkolnej wraz z rodzicami.
Chętni do wzięcia udziału w pikniku muszą zgłosić się do wychowawców świetlicy.



ŚWIETLICOWY KONKURS PLASTYCZNY
„PANI JESIEŃ”

Regulamin konkursu:
1. W konkursie plastycznym mogą wziąć udział uczniowie uczęszczający na świetlicę w Szkole Podstawowej im. Szarych Szeregów w Płochocinie w roku szkolnym 2017/2018.
2. Pracę plastyczną o tematyce „Pani Jesień” należy wykonać samodzielnie, dowolną techniką (np. pastele, farby akrylowe, kolaż itp.) w formacie A4. Wyklucza się prace przestrzenne.
3. Każdy uczestnik konkursu może złożyć tylko jedną pracę, która podlegać będzie ocenie przez komisję konkursową na czele z kierownikiem świetlicy szkolnej.
4. Pracę konkursową należy opatrzyć na tylnej stronie czytelnym opisem zawierającym następujące informacje: imię i nazwisko oraz numer klasy uczestnika konkursu.
5. Prace konkursowe należy składać wychowawcom świetlicy szkolnej do 31 października 2017 roku.
6. Komisja konkursowa przewiduje nagrody za zajęcia I, II i III miejsca w dwóch kategoriach wiekowych (0-III; IV-VII). Zwycięskie prace zostaną wywieszone na tablicy przy dolnej świetlicy 10 listopada 2017 r.
7. Komisja konkursowa, dokonując oceny złożonych prac, uwzględnia przede wszystkim:
-przestrzeganie wytycznych zawartych w regulaminie konkursu (temat, samodzielność wykonania, format pracy itp.)
-pomysłowość
-estetyka/staranność wykonania
-zaangażowanie oraz ilość włożonej pracy.

Zapraszamy do uczestnictwa w konkursie!
Wychowawcy świetlicy szkolnej




Szanowni Państwo!

Nasza szkoła włącza się w projekt:

„Daj włos!” Fundacji „Rak’n’Roll – Wygraj Życie!”

W akcji może wziąć udział każdy: mały / duży / on / ona – każdy, kto ma min. 25 cm włosów do ścięcia i zmieniając swój wygląd chce zrobić coś dobrego dla innych.

Obecnie w Polsce peruki z naturalnych włosów są tylko częściowo refundowane przez NFZ, a dopłata do nich jest wyjątkowo wysoka. W odpowiedzi na tą sytuację ruszyła akcja „Daj Włos!”. Każdy, kto chce obciąć włosy, może to zrobić w dobrym celu – na peruki dla kobiet w trakcie chemioterapii. Do współpracy zaangażowane są zakłady fryzjerskie, które ścinają włosy w odpowiedni sposób, a następnie przekazują je do perukarni Rokoko, która robi doskonałe, wygodne i piękne peruki. Te są przekazywane za darmo kobietom, które walczą z rakiem. Dzięki temu mogą wyglądać znacznie lepiej i mają więcej siły w drodze do zdrowia.

Akcja promocyjna projektu „Daj włos!” trwa w naszej szkole do końca roku szkolnego 2017/2018 i jest prowadzona przez samorząd szkolny. Osoby zainteresowane obcięciem włosów w ramach akcji „Daj włos!” prosimy o kontakt z p. Moniką Psujek i p. Robertem Chechłaczem (zachęcamy do komunikacji przez dziennik elektroniczny) w celu przedstawienia szczegółów akcji.



TERMINY ZEBRAŃ Z RODZICAMI
W ROKU SZKOLNYM 2017/2018


12 września 2017 – spotkanie informacyjne
10 października 2017 – zebranie ogólne
14 listopada 2017 – dzień otwarty
12 grudnia 2017 – zebranie ogólne –oceny proponowane
9 stycznia 2018– klasyfikacja śródroczna
6 marca 2018 – zebranie ogólne
10 kwietnia 2018 – dzień otwarty
22 maja 2018 – klasyfikacja roczna – oceny proponowane

Godziny zebrań ogólnych
kl. 0-III – 17.00
kl. IV –VII - 18.00

Godziny dyżuru nauczycieli podczas dni otwartych
Kl. 0-VI – 17.00 – 20.00


KOŁO SZACHOWE

środa 13.45- 14.30 (7 godz.lekcyjna), sala 204

Spotkania są podzielone na część teoretyczną, w której młodzi szachiści zapoznają się z zasadami gry oraz na część praktyczną, w której uczący się będą rozgrywać partie szachowe.
Ponadto odbywać się będą ciekawe spotkania z mistrzami szachownicy.
W maju uczniowie będą mogli spróbować swoich sił podczas turnieju o tytuł mistrza szkoły w szachach (mistrz klas I-III, mistrz klas IV-VI)!

ZAPRASZAM uczniów klas I-VI!
Justyna Pyra





Rozpoczęcie roku szkolnego 2017/2018

dla uczniów klas „0” – VII
4 września 2017 roku
godz. 9.00
sala gimnastyczna


Uroczysta Msza Św. na rozpoczęcie roku szkolnego 2017/2018
4 września 2017 roku
godz. 16.30
Kościół Św. Wojciecha w Płochocinie